aldrig utan mina bästa

saker går fel, man gör fel. saker förändras osv. det går upp och ner just nu, ibland känns det jobbigt och ibland känns de lite bättre. igår hade jag en bra dag med fina vänner på gröna lund, har dock inte mått lika bra idag, rösten är paj och förkylningen är på g, men imorgon kör vi påt igen! en fin 18årsfest med fina vänner ska styras upp och jag är taggad! idag har jag vart en sväng i västerås och uträttat lite med papi&monika samt ätit goda köttbullar på ikea! nu ikväll har jag myst hos min vän emelie, blivit bjuden på god mat osådär. myser med familjen framför en film just nu, lite kvällsmat på detta sen sängen inom en snar framtid, har inte fått så många sömntimmar den senaste veckan.
love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0