peace and love osv

dagsläget är inte det bästa, mår rätt förjävligt haha, men det är väl så det ska vara efter en vecka i tält på peac&love? har iallafall haft en så sjukt bra vecka med världens finaste vänner. har sett underbara band som mumford and sons, kent, jonathan johansson, hoffmaestro, maggio osv. har firat min födelsedag genom att få kakor och apelsinjuice till frukost och sedan få höra skönsång från helt okända människor och sedan somnat klockan 5 på morgonen ihopträngd i ett tält med tre andra personer. jag har frysit som aldrig förr, jag har skrattat och gråtit, dansat igenom nätterna, blivit lycklig inuti av att höra världsfina ord av främmande människor, har ätit världens godaste thaimat, blandat äckliga drinkar, haft världens bästa vecka helt enkelt.
allt detta har dock resulterat i halsont från helvetet, huvudvärk, orkelös, trött och illamående. när jag kom hem idag så blev de iallafall försent födelsedagsfika med mami och papi&monika, fick också en ny dator i födelsedagspresent och blev gladglad! annars har jag mest duschat länge och sedan ätit massa mat och sovit, tittar just nu fotboll med mami och äter frukt. imorgon ska jag sova länge, handla, baka och sen bli firad på kvällen. annars känns de så jävla underbart att ha resten av sommaren helt oplanerad, jag ska njuta som fan.
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0