stay

försöker skriva något här nästan varje dag, börjar skriva en mening men sen känns allt ovärt, vem vill egentligen sitta och läsa om mitt liv? om det nu finns det så har du tur nu.
livet rullar på, snart har en månad gått på sommarlovet och det är knappt en och en halv månad kvar. allt jag hade planerat för denna sommar har jag gjort, en vecka i stockholm för jobb och en vecka på peace&love. och nu då? planerar in något att göra ungefär varje dag bara för att inte bli rastlös, men känns ändå som att jag kommer få lite panik innan skolan börjar igen, men får väl sysselsätta mig. atm sitter jag i soffan framför nyhetsmorgon och äter frukost, keso&yoghurt med jordgubbar, mango och musli, kaffe, knäcke med ägg och sen lite vattenmelon, bästa som finns. ska nog jobba lite nu på förmiddagen sen träffa sara. tänkte återkomma med lite bilder när jag har fört över de. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0