When it all falls down, The only way is up

idag mår jag icke så bra. igår styrdes de upp en fin försenad 18årsfest här hemma, först middag med mina bästa, och lite senare anlände en hel drös med andra sköna människor! lite för mycket dricka, lite för mycket skrikande som har resulterat i en paj röst och hals och sen lite för få sömntimmar inatt har resulterat i en inte alls för produktiv dag! de ända vettiga är väl en långpromenad med sis&mami, städning och lite sångträning inför måndag då jag och bror ska sjunga på begravning. just nu sitter jag med mami, bror, emma och zack och tittar på film och myser. en sväng på krogen med emelie och petra var det tänkt men vi skippar nog de va, snart är det ju onsdag igen så vi laddar inför de! har ett antal dagar som jag ser sjukt mycket fram emot nu, ska göra något med julia&emelie imorgon, har dock inte fått reda på vad så antar att vad som helst kan hända! annars är stockholm och erik hassle med sara planerat på tisdag, lillördag på onsdag som innebär middag och utgång med fina vänner, kanske en after work på torsdag osvosv. försöker liksom hänga med i livet, inte tänka så mycket på allt som gör ont, tänka bort och trycka undan saknaden, spendera så mycket tid som möjligt med mina bästa. livet går vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0