And can you lie next to her and confess your love?

det spritter i min kropp typ, jag är så fruktansvärt taggad, förväntansfull osv! klockan fem imorgonbitti går tåget till borlänge och peaceandlove, bara saken att ta det tidigaste tåget som går är väl lite strange men varför inte? åker iallafall upp med min bästa emelie, och imorgonkväll kommer också julia och douglas som vi ska bo med, kommer bli helt sjukt, spårat, underbart, bästa på väldigt länge!

förövrigt åt jag nyss god middag som mami lagade och nu tittar vi på 500 days of summer, världens finaste film! annars har jag samtalat idag och trott att ja kunde få ett slut på allt som gör ont, tynger mig och allt det där, men känns mest som att bakslag efter bakslag kommer. vill så gärna lämna allt som handlar om ätstörningar, viktproblem och träningsförbud bakom mig och leva ett normalt liv igen, men ibland tvivlar jag på att allt kommer bli som vanligt igen. det viktigaste är väl iallafall att jag inte skäms längre så som jag gjorde förut, alla har väl sina problem, och jag vet vad jag vill och jag vill bli helt frisk och vinna den här kampen, jag ska!

nu ska jag iallafall ha världens bästa vecka och bara leva och ha så jävla kul, med världens bästa människor!
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0