Darling you're with me, always around me

sådär, endast en dag kvar med jobb, och jobbar dessutom bara halvdag imorgon så tar tåget hem vid lunch! är förövrigt helt slut, idag var det katastrof på eftermiddagen och ville bara sova ungefär haha. har iallafall trivts väldigt bra på jobbet och med alla människor osv. kom hem till andrea för en liten stund sen och ska precis svida om till träningskläder för att springa en runda i det fina vädret, senare tror jag det väntas grillat och det låter ju inte helt fel! imorgon ska jag som sagt hem till eskilstuna igen, midsommarmiddag väntas på kvällen hemma hos mami med familjen och sen resten av kvällen ska jag gosa med med min fina hihi.
vi hörs, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0