friday

har haft en världsbra dag idag! vaknade bredvid min fina, hade några lektioner på förmiddan som endast bestod av betygssnack och fina resultat, blir så glad då! åt lunch i skolan sen mötte jag mami på stan, fick en förtidig födelsedagspresent iform av en sjukt fin väska, sen fick jag lite underkläder osv! avlutade med italiensk glass och herre vad gott det var! sen rörde vi oss hem. där intog jag totalt chillmode med några tidningar, läkerol, kaffe och film, kände att jag var värd det. slängde ihop en kycklingsallad som vi nyss har avnjutit. kvällen ser väldigt degig ut, alla är upptagna och jag får spendera kvällen själv, får väl skylla mig lite själv eftersom ja hade alternativet att följa med på bio med några men hade ingen lust hehe. har dock laddat ner några filmer, först hade jag tänkt ta mig ut på en promenad. imorgon kommer världens bästa andrea till mig och jag längtar fruktansvärt mycket, endast fest på kvällen imorgon är planerat så får väl se vad vi hittar på mer. måste flika in att jag inte har något mer kvar i skolan nu heller, och det finns ingen som är gladare än mig, fettttt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0