livet

befinner mig cirkus 12 mil ifrån mitt hem, min familj, mina vänner, leo, mina rutiner och allt det vanliga, helt enkelt. med andra ord befinner jag mig i en skön soffa i stockholm, med min fina vän bredvid mig. har vart här sen i onsdags, torsdag och fredag stod det jobb på schemat och det har gått bra, trevliga människor, kaffekopp efter kaffekopp, bullar till fredagsfika osv, jag trivs helt enkelt. helgen har vi spenderat med andreas vän anna rätt mycket, ätit god mat, promenerat och hängt i stan osådär. idag har det dock rått chillmode hela dagen, och imorgon är det hard work igen! ska dock hem till eskilstuna en snabbis för ett ärende på eftermiddan så hinner träffa min bästa en stund, sen ska jag tillbaka hit på kvällen och jobba fram till torsdag sen ska jag hem till mitt vanliga liv igen. ville mest säga att jag har det bra, känns välbehövligt med en paus samtidigt som jag längtar efter min familj och mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0