lyckliga tider

åh, glad tjej! igår firade jag in sommarlovet på bästa sätt, middag på grappa med några från klassen, sen rörde vi oss vidare hem hit och styrde fiesta, mycket kul till en början sen finns de ju alltid vissa idioter. dock spelar det inte så stor roll, fick umgås med mina absoluta favoriter och det va de viktigaste. runt 4 inatt somnade jag bredvid min fina och vaknade sedan runt 10 idag. gick dock inte upp förns 12 och då gjorde vi pannkakor och myste lite, sen skulle jag möta upp bror&emma osv för att sedan ta oss till eskil eftersom min älskade lisa tog studenten idag, världens finaste! efter utspringet blev de mat och studentmottagning, drog mig dock hem runt 7, inte pigg tjej efter igår hehe. har tagit en promenad med rosie och sen haft myskväll all by myself, ganska skönt ändå. morgondagensplaner är än så länge träning och mys hos martin&pethra, väldigt bra so far! på onsdag åker jag till stockholm för att jobba och mysa med min älsklings andrea i drygt en vecka, åh så bra! sen efter de, PEACE&LOVE, åh vad taggad jag är, dör nästan lite! känns som att livet vänder lite nu, lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0