only love

dagarna rullar på och nu är jag hemma från stockholm. kom hem i torsdags och blev det middag med familjen och sen mys med min fina resten av kvällen. i fredags sov vi rätt länge, gick upp och åt frukost, somnade om en timma till och sedan körde vi drygt en timme på gymmet. åkte sedan hem till emelie och firade midsommar med hennes familj och släkt, sjukt god mat osv! på kvällen styrde vi upp lite fiesta här hemma med sköna människor och runt 3 någongång somnade jag bredvid leo. igår degade jag hela dagen, jobbade en hel del och tittade på film osv. har sett ganska likadant ut idag, har jobbat, solat och myst med zack. om drygt en timma ska jag iväg och träna med leo och efter de ska vi hem till honom. imorgon ska jag hinna med mycket, samtala lite för sista gången, gå på stan med emelie och inhandla allt till p&l, packa osvosv, för på tisdag åker vi hihihiih!
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0