saker

jag hatar när folk inte kan vara glad för någon annans skull.
jag älskar glass.
jag hatar att ha ont i halsen.
jag älskar att sitta inne och se regnet slå mot fönstret.
jag hatar orange.
jag älskar att planera saker.
jag hatar för seriösa människor.
jag älskar att tugga tuggumi.
jag hatar när man smsar någon och inte får svar tillbaka inom någon minut.
jag älskar att somna med musik i öronen.
jag hatar att göra armhävningar.
jag älskar att göra spontana saker.
jag hatar när folk är negativa.
jag älskar att bli kliad på ryggen.
jag hatar när huden flagar.
jag älskar att gå och lägga mig med nyrakade ben och nytvättade lakan.
jag hatar att sova själv.
jag älskar att dansa och skrika mig hes.
jag hatar när det är för ljust i rummet på morgonen.
jag älskar överraskningar.
jag hatar folk som tror de är så mycket bättre när sanningen är att de är sämst av alla.
jag älskar min familj.
jag hatar när folk tvivlar.
jag älskar att ha saker att se fram emot.
jag hatar när kläder är för stora eller inte sitter bra.
jag älskar känslan efter ett sjukt jobbigt träningpass.
jag hatar när människor mår dåligt, förutom de som förtjänar de.
jag älskar att sova länge och sen äta frukost till lunch eller tvärtom.
jag hatar strukturer.
jag älskar att somna tätt intill.
jag hatar att sakna.
jag älskar att gå hem barfota på sommaren när natten håller på att gå över i gryning.
jag hatar myror.
jag älskar när man skrattar så mycket att man får ont i magen eller råkar grisgrymta.
jag hatar när folk tar förgivet.
jag älskar att jag inte tänker sluta denna lista med jag hatar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0