sommarlov

nu känns de bättre, idag mår jag bra. det är fredag och jag har avverkat ett år till på gymnasiet och har nu 10 veckor av total frihet och tror det slog mig ganska nyss. skolavslutning i skolan, uppträdande, lite lekar, betyg och fika. efter det blev det lunch på tingsgården med familjen och leo, sen gick vi runt lite på stan och köpte sen med oss jordgubbar hem, nu har han dock åkt för ett tag sen och just nu sitter jag och taggar inför middag på grappa med klassen om cirkus en timma. magen börjar bli lite hungrig så allt är i sin ordning. resten av kvällen ska jag bara umgås med fina vänner och dansa in sommarlovet, fyfan vad det ska firas!
love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0