999

de lilla halsontet jag kände av i fredags visade sig bara vara början, och efter en helg med både fest och flyttning så mår jag inte bra idag. måndag och ny vecka, stod två uppsatsskrivningar i skolan på schemat samt slagstaglass efter skolan, men där sprack alla planer. har mått illa hela natten, svettas och fryser om vartannat, nyser var femte minut osv, och ja, det är synd om mig! fick iallafall ett fint söndagsmys med leo igårkväll, fixade godaste våfflorna och halvsov sen framför tvn hela kvällen. gick upp när han drog i morse, så idag får jag spendera dagen inne, jobbigt när de är finaste vädret ute. aja, ska vara lite duktig ändå och plugga och jobba hela dagen istället, sova lite också kanske. och den där slagstaglassen får jag ersätta med ben&jerrysen som fortfarande ligger i frysen, låter helt okej ändå.
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0