det måste va på liv och död

sitter hemma hos papi&monika efter världens godaste kyckling med nötter osv, papi kan han! syndar lite också genom att dricka kaffe, inte så bra för magkatarren men någon kopp då och då kan väl inte göra för stor skada.
vaknade bredvid min fina idag iallafall, jag började inte förns 11.40 så åt frukost länge och tog det lugnt på förmiddagen, sen en relativt kort skoldag. om drygt en timma ska jag befinna mig på friskis för ett intervall/flexpass i vanlig torsdagsordning, höjdpunkten på veckan nästan! och sen att det är fredag och helg imorgon, kan inte bli bättre! i helgen ska jag fira älskling som fyller, mys osv! det skönaste av allt just nu är att vi har ungefär nada plugg, som grädden på moset helt klart.
nej, ska tagga inför träning osv nu
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0