Dom 999 saker jag aldrig skulle göra, Dom vägs upp av 999 värre saker jag gjort

inser nu att det bästa kanske hade vart om jag hade stannat hemma igår och försökt bli frisk, men om man vill ha kul så får man väl ta smällarna! så igårkväll blev de fest i skjulsta för emelies föräldrar, sjukt mycket folk, massvis med sjukt god mat, kurdisk dans och musik osv, kul var det iallafall!

vaknade som vanligt tidigt idag, no matter vad jag gör dagen innan, myser eller festar så kan jag aldrig sova längre än till cirkus 7. sitter just nu i soffan och äter frukost och tittar på någon sjukt bra film, sånt gör mig glad!
ikväll skulle det vart ett interval/flexpass i sin vanliga ordning, men får skippa det och bli frisk. fyfan va det tar emot! men what to do, ska plugga, jobba, ta en promenad, träffa leo och äta våffler hihi. och bli frisk!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0