Hur långt man än har kommit, är det alltid längre kvar

rätt så aktiv tjej idag måste jag säga. blev fråntagen min sovmorgon imorse då jag skrev en svenskauppsats istället, sen rullade resten av lektionerna på. gick hem, pluggade några timmar, en promenad, mat, plugg och nu har jag jobbat en timma. ska strax gå och lägga mig. imorgon ska jag på samtal, sen en lång skoldag, sen ska jag nog träna efter en veckas uppehåll! givet fredagsmys med världens bästa på kvällen, och på lördag vill jag dansa! sen det bästa av allt, påsklov! och imorgon är det påskbord i skolan, kan man bli lyckligare? inte ens ett prov+ett förhör+en inlämning kan förstöra det!
puss

något som gör mig ännu lyckligare är peace&loves senaste bandsläpp, kent-999 och mina fina vänner, finns inget bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0