livet

minus
- har fixat någon låsning i nacken som göra att jag känner mig stel som en planka
- sömnproblemen som innebär att vakna varannan timma och inte kunna sova alls på mornarna
- att vara sjuk -->
- ingen träning
- att vilja sitta i solen och äta glass men istället sitta inne och plugga
- ångesen över att jag är så dålig på engelska

plus
+ att jag tänkte kika hur mycket pengar jag hade på kontot idag och insåg att lönen hade rullat in
+ att sitta på balkongen invirad i en filt i två timmar och sen vara helt fräknig, vårsol<3
+ ben&jerrysen som ligger i frysen
+ gårdagens fredagsmys med mami&sis, tycker om er.
+ längta ihjäl sig till peace&love
+ att det är våffeldagen imorgon, värt!
+ ikväll har världens bästaväns föräldrar födelsedagsfest och tror det kan bli hur kul som helst!
+ måndag för då kör vi slagstaglass-premiär med klassen
+ att ha världens finaste vänner, speciellt emelie och julia som alltid gör mina dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0