no life



jobbar en timma. sover en timma. pluggar en timma. osv.
åh, hatar att vara sjuk. har det så otroligt tråkigt här hemma, får snart sittsår då jag har spenderat ungefär hela dagen i soffan förutom någon timma när jag somnade i sängen. har annars hunnit jobba ett antal timmar och det är väl de ända positiva. just nu varvar jag tvn, datan och samhällsboken. längtar tills klockan blir lite mer så jag kan gå och lägga mig. vill till skolan imorgon men får väl se hur det blir med det. dagens upptäckt är väl hur sjukt mycket snor min näsa kan producera, sinnes! skulle va så skönt med en promenad nu, men icke, blir nog bara sjukare då. nej, ska fortsätta läsa de typ 100 sidorna och nysa lite till. gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0