salt skin

i måndags gjorde jag något som var jobbigt. något som jag förknippar med ångest och en hemsk period, men också med en väg ut från helvetet. även fast det känns som ett misslyckande så intalar jag mig att det inte är det, en felsteg bara. och jag ska ta mig ifrån det snabbt, för inget är värt det.
igår var dock en bra dag, jag myste med mina klasskompisar några timmar, jobbade, pluggade och promenerade ut till stallet och tittade när emelie red. idag hade jag en ynka lektion i skolan så slutade egentligen halv 11 cirkus, men stannade och åt lunch och pluggade fysik en timma. nu har jag jobbat någon timma och försökt plugga lite till, alldelles strax ska jag röra mig mot stan för en pluggfika med emelie och sen därefter 2 timmars kör, klagar inte alls.
något annat som är så jävla bra är vädret, dör lite.
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0