shake it out

spenderar min fredagskväll i soffan framför tvn med en godispåse som dock snart är slut. slutade skolan kvart över tolv idag, stannade i skolan och åt lunch dock eftersom det var svingott och jag var svinhungrig! promenerade en stund med hunden, jobbade några timmar och hann plugga lite också innan ett träningspass på friskis väntade, och som alltid var det grymt skönt. väl hemma igen mättade jag magen med pasta carbonara, jobbade lite till och nu halvtittar jag på tv osv. helgen är så gott som oplanerad, eller en klassfest imorgon som ingen verkar peppad på är väl det ända. annars ska jag spendera tiden på plugg, jobb och träning, fint!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0