söndag

klockan är nio och om inte en alltför lång stund ska jag nog inta sängen, efter 3 timmars sömn inatt och cirkus en halvtimma på dagen plus ett intervall/flexpass såhär på kvällen så är jag inte pigg alls faktiskt. igår var jag hemma hos leo ungefär hela dagen eftersom han fyllde, tacos, champange, tårta, filmmys osv! vid nio tog vi bussen hem till mig där ett gäng sköna människor väntade och överraskade världens bästa kille med skrik, tårta, dricka oså, tror det blev lyckat!
idag har vi inte gjort alls mycket, sovit, ätit och tittat på film och sen stack jag ner och tränade och han tog bussen hem. tittar lite på någon film på tv atm men som sagt, sängen soon.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0