this modern love

okej, just nu handlar livet mest om prioriteringar. har fått extra jobb som ska kombineras med plugg, träning och vänner. försöker hålla mig borta från stress för att slippa magproblemen(som förövrigt håller sig borta ganska bra, tur att de finns medicin). annars så trivs jag ganska bra med livet osv, äter god mat hos papi, somnar och vaknar bredvid den finaste jag vet, blir fullproppad med högskoleinformation även fast det känns som att det är år kvar, träffar min efterlängtade sara oså. äter just nu snällmotmagen-yoghurt och massvis med frukt, tittar lite tv och tar det lugnt. det var väl mest de
pusshej

ps. måste fan till peace and love, fatta se rihanna live!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0