turn up the music

sitter hemma hos papi&monika som vanligt på torsdagar. hann med att träffa farmor också och då blir man alltid glad. har fått mat i magen, jobbat någon timma och nu sitter jag med en engelskauppsats, hard work! som grädden på moset väntar såklart ett intervall/flexpass om knappa timmen, längtar! när jag kommer hem är bror&emma hemma hos oss och det längtar jag med till, va mycket längesen jag träffade dom! annars så är jag lite småtrött då telefonen ringde klockan 3 inatt då leo ville bli insläppt, sov sen ganska dåligt resten av natten så somnar nog tidigt ikväll. något som är muy bien är att det är fredag och helg imorgon, lång skoldag-träning-myskväll ser morgondagens planer ut. sen måste jag säga att min klass är rätt härlig, igår hängde vi på mc med varsin mcflurry ba sådär och skoldagarna består för det mesta av tagg inför våren&sommaren och äta julias hembakta bajskakor haha.
sen känner jag bara just nu att jag.måste.till.peace&love! de senaste bandsläppen är ju helt sjuka, rihanna och regina spektor, dördör! ett måste
puss

det kommer bli bra, det måste bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0