2012-05-07

åh vilken fin dag! eller vi tar det från igårkväll. runt halv tolv på kvällen, när jag precis håller på att somna bredvid leo, så ringer mobilen och en helt lugn och normal syster utbrister i luren: jag har fått barn nu. ba sådär, jag dog! helt uppjagad och överlycklig så va det typ omöjligt att somna, men tillslust så gick det! hade endast två lektioner idag så vid elva åkte jag och julia hem till henne, stekte några timmar innan vi rörde oss till parken zoo, tittade på djuren och åt en fet mjukglass med lakritsströssel mhhih. åkte sedan hem och sen dess har jag pluggat, ätit och promenerat. är fruktansvärt trött så ska strax krypa ner i sängen. längtar till på onsdag då jag förhoppningsvis får träffa de nyblivna föräldrarna och världens antagligen gulligaste zack!
lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0