but how we move from a to b

vill egentligen inte tänka på allt det där som tynger en. vill inte tänka att jag tog ett felsteg och föll tillbaka, vill bara där ifrån. vill släppa allt som har med ångest och kontroll att göra. vill inte att någon annan ska kontrollera mig heller. jag vet så väl, saker sitter inpräntade i mitt huvud och jag har problem, jag tänker för mycket, jag är begränsad och jag vill bara kunna bryta mig loss. jag hatar rutiner, jag hatar att sitta fast. förvirrade tankar som håller mig uppe om nätterna, vem är jag och vad vill jag egentligen? lever jag det livet jag vill. jag måste vidare, bara. en totalomvändning, ändra riktigt. måste släppa all skit, lyssna på vad jag själv vill. jag behöver inte det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0