dansa, pausa

helt.jävla.slut. ett intervall/flexpass såhär på kvällskvisten gjorde hela min dag, dock har jag nog aldrig svettats så mycket som idag, sinnes sjukt varmt men annars kändes det sjukt bra, blir så lycklig när det känns som man blir starkare. annars har jag pluggat ungefär konstanst hela dagen så nu tror jag psykologin sitter ganska bra inför imorgon, ska kolla igenom den en gång till strax men sen får de va nog, samhällsuppsatsen är också så gott som klar, min snälla bror ska bara kolla igenom och ge lite råd sen är de inlämning imorgon. som grädden på moset har jag också en etikredovisning imorgon men den har jag nästan inte hunnit lägga någon tid på alls så den får gå som den går! annars sitter jag mätt och glad hemma hos papi/monika nu, bjöds på grillat osv efter träningen och herre vad det satt fint! har en liten fin sovmorgon imorgon också, slutar dock inte förns runt 5 men på kvällen ska världens bästa kille bjuda mig på middag så jag har något att se fram emot!
love


världens bästa du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0