en jävla uppdatering

går segt med denna blogg, ingen tid för att skriva om mitt liv här menmen.
antar att de var i söndags jag skrev sist, så i söndagskväll så myste jag med min fina på ett berg i solnedgången med pastasallad, chokladmousse och musik. somnade tidigt hemma hos honom sen och igår åkte jag hem runt lunch, satt på balkongen i solen några timmar, pluggade och jobbade och sen va de ju valborgsmässoafton på kvällen så drog först till malte med julia och lea för lite förfiesta, dock ganska segt, pratade och kortspel osv. runt midnatt drog vi vidare till någon fest i en studentkorridor, ganska konstiga människor och allt va rätt segt så redan halv 2 var jag hemma. hungrig som vanligt så åt allt jag hittade haha, knäckemackor, äpple, chips och glass. hahah strandad!
vaknade runt 10 idag, jobbade en stund, tog en promenad med rosie sen blev jag överbjuden till emelie&extra familjen så for dit, låg i solen hela dagen något som resluterade i ett fint tomatansikte just nu, blev bjuden på dundermiddag, grillat och sen grillad banan med choklad till efterätt, glad mage! åkte sedan hem och har sen dess pluggat, jobbat och tvtittat.

är sjukt trött så ska förflytta mig till sängen snart. skola igen efter några dagars ledigt, känns ju sådär. allt jävla plugg ger mig ångest och skulle verkligen vilja lära mig att chilla lite, typ sluta bry mig så mycket. men aja, inte långt kvar till sommaren och fyfan va jag ska njuta då!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0