Ge mig nåt lika trasigt som du och jag

sömnproblemen igårkväll resulterade i en sjukt trött tjej just nu, herregud, vill bara sova.
iallafall, hade skönaste dagen idag, slutade innan lunch, stannade och åt lunch i skolan dock sen åkte jag och julia till henne där vi spenderade ett antal timmar i solen med skön musik och minimalt med plugg, hann somna till en stund också! dock så ser jag lite ut som en kräfta nu och det svider och kliar på hela kroppen, men alltså vädret, gör mig så fruktansvärt lycklig! tog en promenad hem sedan, mötte mami och gick och handlade och sen dess har jag pluggat och jobbat. väntar på att leo ska komma, hoppas han är trött så vi kan gå och lägga oss tidigt för orkar inte hålla mig vaken länge till.
imorgon är det ännu en kort skoldag, ska sedan hem till papi och plugga och få middag, strandad! sen ett efterlängtat intervall/flexpass på kvällen, längtar!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0