give me love

sitter som vanligt med mina fina matteböcker, ska.fan.kicka.ass på provet på fredag! den näst sista stora grejen vi har så tänker fan kämpa. min dag har annars bestått av skola, berömmelse från lärare som gjorde mig gladgladglad, en köttig idrottslektion haha, skönaste klassen! samtalade lite efter skolan och sen har jag bara pluggat. dock fick jag nyss köttfärssås och makaroner så nu ska jag väl försöka orka plugga några timmar till.
längtar till imorgon, får tid att kötta matten hela dagen i skolan ungefär så sen har jag tid att umgås med världens bästa kille som jag inte har träffat på någon vecka. har jag nämt att skolan förstör mitt liv lite just nu?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0