Jag är inte lika ung längre, men precis lika dum

är en taggad tjej idag, mys med klassen hela dagen och sen fest ikväll känns som en sjukt bra fredag! atm sitter jag och äter en risifrutti, om en liten stund ska jag röra mig för att möta emelie, handla lite och sen vidare till julia för att förbereda. har annars hunnit med att sola lite och jobba några timmar idag, skulle behöva spendera lite tid på skolböckerna då slutspurten är nästa vecka, fyra grejer tror jag har men de får jag ta tag i i helgen! annars då, igår tränade jag med julia, sen träffade jag sara och lunchade på waynes och gick lite på stan. kvällen spenderade jag hos julia med henne, lea, malte och axel. lagade sjukt god mat, spelade spel, skrattade osv, landade hemma runt ett och somnade inte alltför långt efter. nej, dags att röra sig!
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0