make changes

godkväll. klockan är drygt nio en lördagkväll och jag är så fruktansvärt trött. denna trötthet tar fan död på mig men what to do. annars då, idag har vart en mycket fin dag. vaknade bredvid min allra bästa, myste och åt frukost sen tog jag bussen till stan, mötte emelie som snällt gjorde mig sällskap när jag klippte och slingade håret. och sen att jag faktiskt blev nöjd med håret är ett annat plus! sedan mötte jag mina älsklingar andra och klara, fikade och pratade igenom livet! tog mig sedan hem där mami överraskade med en köttbullsmacka, hann jobba och plugga några timmar och nu har jag ganska nyss kommit till papi&monika där jag tänkte sova då jag inte vill sova själv hos mami. det var väl det, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0