move along

idag har vart en ganska bra dag, små höjdpunkter som gjort allt mycket bättre. för det första har det kommit jobb så kan äntligen jobba igen, sen har jag beskådat ganska tråkiga apor i drygt en timma men gjorde det med världens bästa julia så kan inte klaga alls! sen åkte jag hem till papi&monika och blev bjuden på underbar mat, åkte sedan hem och hittade ett mail från min lärare med fina ord om mitt psykologiprov som jag gjorde förra veckan, lycklig! har nästan skrivit klart en uppsats och nu sitter jag med bär&yoghurt&musli samt en frukttallrik, tittar lite tv men ska snart sätta igång och jobba ett tag innan jag ska sova. långledig nu och det betyder träning, fika med sara och middag hemma hos julia imorgon, och på fredag ska jag umgås med min klass hela dagen och på kvällen drar vi lite fiesta. låter som några riktigt bra dagar!
nu ska jag tjäna pengar, puss.


och jag tänker klara det här på egen hand nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0