ny vecka

samhällsuppsats-check, engelska nationella muntliga-check.
de känns bra nu, så otroligt skönt! de där jävla engelska nationella provet har jag fasat för hur länge som helst, hatar.engelska. men nu är det över och känner mig jävligt lättad. har endast sex grejer kvar innan sommarlov, next up är en hälsopedagogiksredovisning som är imorgon, är nästan klar med den dock, ska fixa till de sista men de får bli lite senare för just nu tänker jag dega ett tag! annars så har jag fått lite behandling för min magkatarr som spökar lite då och då samt tagit en runda på stan för att inhandla födelsedagspresent till tuva.
ska fortsätta i mitt chillmode, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0