Something glorious is about to happen

känner mig så jäkla bortskämd ibland, denna helg känns som ett bra exempel. i fredags, efter en lång och jobbig skoldag med psykologiprov och etiksemenarium osv, så bjöd leo mig på mat på akropolis, så jävla gott! efter de hyrde vi film och glass och myste hemma hos mig. igår vaknade vi runt halv tolv, gick dock inte upp förns vid ett och då gjorde vi scones till frukost och chillade några timmar bara. när han hade åkt hem och jag hade pluggat ett tag så åkte jag till emelie där familjen ghaderi bjöd på finmiddag, grillat, bakad potatis oså grillad annanas med glass till efterrätt, hur bra?! sen myste vi till några filmer sen tog jag en promenad hem och somnade gott. idag vaknade jag halv åtta, gick dock inte upp förns nio. har hunnit göra klart två uppsatser som ska vara inne nästa vecka, fixat tågbiljetter till peace&love med emelie och solat en hel del. oroar mig inför muntliga engelska nationella imorgon också även fast jag vet att jag inte borde, äh ska gå in i det där rummet med bästa självförtroendet och bara babbla på, så får de bli!

om två timmar ska jag köra ett intervall/flexpass med julia, och efter de ska jag sova hos leo. skola endast måndag och tisdag nästa vecka, känns förträffligt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0