sunday


bästa ni! från i fredags

hej

spårade lite

spenderade lördagskvällen på bästa sätt hemma hos sis, myste med zack, åt thaimat och tittade tv.

har solat idag osv


så, lite bilder från min helg, tänkte att de kan va kul med lite omväxling från all text. har nyss ätit resterna av thaimaten och nu tittar jag på någon film med mami. annars idag har jag solat hela förmiddagen varvat med lite plugg, sen åkte jag hem till emelie där vi va sjukt duktiga och pluggade i flera timmar. hann också med ett intervall/flexpass med julia på kvällen! har en rätt jobbig vecka framför mig, 4 grejer i skolan och det värsta av allt, matteC nationella på fredag, så blir för det mesta plugg, bara att kämpa sista veckorna nu!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0