better

på något sätt känner jag mig lite lättare, gladare och inte lika tilltrasslad nu, som jag gjorde för någon vecka sedan. den här veckan har vart bra, även fast jag mest har pluggat, vart i skolan och sånt vanligt, men jag har även umgåtts med mina fina vänner, spenderat mycket tid med min familj och hälsat på ute i stallet, återupplevt gamla minnen och blivit nostalgisk. igår var jag så jävla nära på att boka en resa, bara åka bort här ifrån med julia, men sen strulade det till sig och fan va tråkigt de kändes. idag har jag iallafall skämts över hur dåligt jag dansar, önskar jag kunde använda min "skiterialltdansarhurfanjagvillstil" som jag använder när jag är onykter och överlycklig, även när jag dansar på en vanlig idrottslektion. sen har jag skrattat av ren jävla glädje med min vän tills jag fick ont i magen, har gosat med äsklingszack och ätit världens bästa kycklingsallad som papi bjöd på. just nu planerar jag nyår lite med julia, och det ända jag vet är att jag inte ska fira in det nya året i den här skitstaden med alla idioter som den rymmer. 
tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0