Cause I spent every hour just going through the motions, I cant even get the emotions to come out

hela helgen har känts som ett kaos, allting känns ungefär så. vissa bra stunder har helgen erbjudit iallafall, i fredag0kvälls hade vi konsert med kören. efter det åkte jag snabbt hem, drack lite vin i min ensamhet för att sedan möta upp emelie&julia för en utgång, en lite blandad sådan men vissa stunder var det riktigt roligt! fick väl ungefär 4 timmars sömn max så gårdagen blev en seg sådan. det ända jag hade ork till på förmiddagen var att sitta i soffan och jobba, senare träffade jag mina fina tjejer en stund för ett kort skrattkalas. kvällen spenderade jag hos min syster med emma, åt mat och naturgodis och pratade om allt mellan himmel och jord. somnade sedan tidigt med alldelles för mycket tankar som snurrade. idag har jag än så länge hunnit med en långpromenad och jobbat några timmar, ätit pannkakslunch också med mami&sis får inte glömmas! jobbet tog precis slut så resten av dagen ska jag nog spendera med mami&zack och hjälpa till lite som barnvakt. har ungefär ingenting i skolan den här veckan så känns helt okej, ska väl försöka få någon ordning på livet istället, mest av allt skulle jag dock vilja åka härifrån ett bra tag.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0