ett höstlov

det var en ångestladdad lisa för precis en vecka sedan, ångest inför ett helt oplanerat lov, ångest över att nästan inte ha något plugg alls att fördriva tiden med, ångest inför rastlöshet. nu har lovet gått och här sitter jag i min bäddade säng med ett antal mattesidor och en kommunikationsuppgift att göra. det här lovet blev helt enkelt jävligt spontant och väldigt bra många gånger! kom hem från örebro i fredags runt sex, gick och köpte godaste kycklingsalladen från tellus och får sedan ett sms runt halv åtta från klara som undrar om vi inte ska dra ut. satt i mjukiskläder, matkoma och hade ingen alkohol att ta till, men runt nio anlände min fina vän med både sprit och maskeradkläder så kvällen blev väldigt bra ändå! igår sov jag länge, pluggade litelite, handlade med mami och promenerade med sis och kvällen spenderade jag med emelie och petra, räkcoctail och vin. avslutade kvällen på någon hemmafest fast blev inte så långvarigt, somnade gott runt 1 inatt.
ska spendera den här dagen i sängen med allt plugg och kaffe. senare ska jag dock göra något som jag har längtat efter så.jävla.länge, träna på friskis! efter de blir de nog middag hos papi och sen en lugn söndagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0