ibland gör man rätt, ibland gör man fel

igår skrev jag geografiprov i skolan som jag hoppas gick bra, hann promenera och sedan jobba några timmar innan maja och emma anlände på kvällen, drack vin och taggade lite innan vi gick ut. kvällen började bra, hällde dock i mig lite för mycket för att klara av alla idioter, något som resulterade i en fruktansvärd ångest när jag vaknade dag, plus en jävla bakishet från helvetet. tankeverksamheten har gått på högvarv idag, annars har jag pluggat lite, jobbat massor, promenerat en timma och nu smällt i mig en påse godis, tittar lite på film och somnar nästan samtidigt. morgondagen ska jag spendera med jobb och plugg, förhoppningsvis träffa lisa en stund också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0