jag kanske slösar bort mitt liv men jag måste bara få känna något, vad som helst.

var längesen jag mådde såhär dåligt dagen efter en "förtäraalldelesförmycketalkohol"kväll. men hade över förväntan igår så det får väl vara värt det. följde med syster och bea till en inflyttningsfest där jag inte kände någon, drack en flaska vin osv sen rörde vi mot håpes där vi stannade till stängning. kom hem runt halv tre, åt några nattmackor och somnade direkt. vaknade av den värsta dagen efter-ångesten, fruktansvärt seg, ont i hela kroppen och hungrig och illamående samtidigt. det ända vettiga jag har lyckats med idag är en dryg timmas promenad och matteplugg så helt okej produktiv har jag ju vart, annars har jag mest sovit framför en film och ätit tacos. söndagsmys med solsidan osv ikväll, jobbig vecka med två prov sen så är värd att ta det lugnt ikväll. 
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0