hungry hearts

känner mig mörbultad. och sen känner jag mig tom. försöker känna mig glad men det är för uppenbart att det inte alls så läget är egentligen. igårkväll åkte jag iallafall hem till julia, åt mat och drack rose och äckliga blandningar. fick sedan skjuts in till stan för utgång, en både bra och dålig utgång antar jag. några sovtimmar på golvet inatt har resluterat i fina blåmärken här och var. idag har jag iallafall sovit, vart ute och gått, vart en stund hos syster och nu har jag fått god mat, slängt i mig två läkerolaskar plus att jag har en fin godispåse också, så resten av kvällen ska jag spendera framför några filmer och kanskekanske plugga lite, tvivlar dock på den just nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0