thinking about you

ibland känns vardagarna bara som ett ända långt vakuum fram till helgen, som att gå runt i en dimma och längta till att få slippa idioterna som tär på livet, människorna som tvingar mig att stå emot impulserna av att stänga in mig på toaletten och gråta ur smärtan. som att vrida ur en trasa, börja om på något sätt. så egentligen känns det här höstlovet som en befrielse, en lite längre paus från helvetet. och efter den lugna helgen har jag aldrig vart mer taggad på fest, slippa tänka och överanalysera och istället skylla misstagen på alkoholen. ska umgås med fina människor hos min pappa först och sedan vidare till krogen, med den högsta önskan att se så få idioter som möjligt. på torsdag åker jag vidare till min bror&emma som jag saknar! dessa är de närmsta planerna iallafall. idag har jag spenderat mycket kvalitetstid med älsklingszack och nu på kvällen har jag ätit godis och tittat film med mami. är lycklig för att jag ska få besöka friskis&svettis någongång i veckan, efter flera månaders uppehåll. lever väl helt enkelt på små saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0