turn up the love

känns jobbigt att jag nästan har ångest inför lovet eftersom jag har ungefär ingenting inplanerat. eller jo, imorgonkväll ska jag mysa med klara, på onsdag tänkte jag köra en fin utgång och dricka mig lagom full, på torsdag ska jag och mami åka över till örebro och hälsa på bror&emma, var alldelles för längesen så vi stannar över natten! lite planer iallafall men helst av allt hade jag velat åka långt bort hela lovet och slippa den här staden ett tag, men måste hålla i pengarna lite. idag har jag iallafall tagit de lugnt, pluggat litelite och vart ute och gått. om en stund ska jag ta mig hem till min syster där min papi befinner sig också så ska vi äta pizza osådär, sen ska jag spendera natten hos lea med mina favoriter!
lite så typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0