60 dagar till studenten osv

igår mådde jag inte fruktansvärt bra pga. den sjuka bakisheten från stundentkryssningen. tog mig ändå igenom ganska bra, hann med att fixa balklänning, äta lunch med mamma på stan, försöka återhämta mig med några avsnitt gg innan jag begav mig hem till pappa där mat skulle lagas och ätas med maja och louise. lite senare ramlade det in ett gäng killar så blev en rätt lugn förfest innan vi begav oss till krogen för att fira att det endast är sextio dagar kvar till studenten! blev faktiskt en mycket lyckad utgång även fast man var ganska sliten. det enda vettiga jag har hunnit med idag är ett besök hos tandläkaren. resten av dagen har jag spenderat med bra sällskap, sovit, ätit godaste kycklingsalladen, sovit osv. fredag imorgon och detta kommer bli en väldigt lugn helg, har en hel del plugg att ta igen och sen vill jag hinna med några timmar på gymet.
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0