can't hold us

lördag idag, fredag igår. inledde gårdagen med ett jävla bra träningspass med louise. sen hem några timmar för lunch och mys med zack. hade två lektioner på eftermiddagen och sen blev jag upphämtad av louise för att åka och fira vår fina maja som fyllde nitton! tacos, en massa prat och skratt inledde vi kvällen med, och övervägde mer och mer att följa med ut på krogen så började på min vinflaska men fick endast i mig två glas och sen vet jag inte vad som hände, sprängande huvudvärk, illamående, frös så jag skakade och kände mig bara helt borta. så det blev inte riktigt som jag tänkt, fick skjuts hem medans de andra åkte vidare till krogen. somnade när alldelles för många tårar hade nått min kudde, utan någon anledning. gjorde ont i helt kroppen, kände mig så fruktansvärt svag, den jävla ångesten som ett täcke om mig och sen bara en hopplöshet. som att allt kom igen, spolades upp om och om igen i huvudet. vaknade iallafall idag och mådde bättre, har dock haft konstant huvudvärk. så idag har jag suttit på balkongen och pluggat i solen. sen tog jag en långpromenad med mamma, pratade om framtiden och oron, men det kommer lösa sig på något sätt. sen gick vi och handlade. har pluggat ett tag till nu men ska snart börja med middagen, tänkte vara en snäll dotter och laga mat idag så får bli pasta med pesto och lite annat. resten av kvällen ska jag varva plugget med tvn och godis, har en helvetesvecka i skolan framför mig med prov varje dag nästan. men endast 47 dagar kvar, och jag är både så jävla rädd och förväntansfull.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0