det ljusnar

nästintill all tyng har lättat från mina axlar, känner mig flera kilon lättare, typ. fredag idag och har skrivit veckans sista prov och lämnat in veckans sista inlämning. denna vecka har icke vart rolig, inte någonstans nästan. har pluggat konstant, gjort jobbiga saker och allt har bara känts jobbigt. när jag lämnade skolan idag var det en befrielse, tog inte med mig något plugg alls hem heller för det tänker jag inte lägga en enda sekund på den här helgen. det slog mig dock nyss att jag kanske har en lektion om en halvtimma, ingen aning om den är inställd men det borde den vara eftersom jag har haft svenskanationellaprov hela dagen, nåja, lite skolk känns inte så jobbigt nu när det är endast några veckor kvar i skolan. igår var det torsdag och idrottslektionen bestod av klättring, inte många gånger har hjärtat slagit så snabbt som när jag befann mig 14 meter upp på en vägg och råkade av misstag kolla ner hehe, men fyfan va kul det var! pluggade sen tills jag fick sällskap och äntligen fick bli distraherad av någonting annat än skolarbeten. så somnade gott bredvid en bra person och gick upp lite för sent idag, men hann gott och väl till provet. skickade in det efter 2,5 timmar ungefär, sen gjorde jag klart en annan uppgift och gick sedan hem och åt lunch. har hunnit med ett avsnitt gossip girl och ska snart iväg för ett ärende, lite nervös men jävligt taggad så hoppas verkligen det går bra. sen har jag tänkt köra ett träningspass, äta något gått och sedan ta det lugnt resten av kvällen, funderar dock på att kika på när min fina louise dansar inatt i kyrkan om jag är tillräckligt pigg!
resten av helgen ska jag ta det lugnt, träna och träffa lite vänner förhoppningsvis hihi.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0