en bra fredag

ligger i soffan framför let's dance, inan det kollade jag på sune i grekland, hur bra? förövrigt tror jag ärendet gick bra, håller tummarna för det åtminstone. efter det begav jag mig till gymet för 1,5 timmes träning, kondition varvat med armar och mage, helt okej slut efter det! en dusch och sedan mat på ming med mamma, bror, moa och tuva, satt som det skulle om man säger så! efter det har jag som sagt spenderat all tid i soffan, välbehövligt. om en timma ska jag befinna mig i kyrkan för att kolla på dans, ska bli mysigt även fast jag är rätt trött! morgondagens planer är en fika med sara och kvällen är inte helt spikad än, mys på något håll blir det iallafall. på söndag ska jag mysa med mina bästa tjejer, skulle kunna säga det hur många gånger som helst men fyfan vad bra dom är, himla glad att jag har er. nej, ska försöka ta mig upp här ifrån snart så jag kommer iväg i tid.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0