if i can be an example of getting sober, then i can be an example of starting over

idag har jag fått vakna bredvid någon jag tycker om. förmiddagen spenderade jag på ett omtyckt ställe, gymet. lite kondition varvat med styrka, efter en timme var jag rejält trött så då tog jag bussen ut till louise där maja och elina också befann sig, så jävla bra människor. åt god lunch och spenderade ett antal timmar på plugg och sen tog jag bussen hem med maja. mötte upp mamma för att handla och sen jag kom hem har jag ätit sopplunch och pluggat. nu får det vara nog för ikväll så ska snart fixa ihop en fruktsallad och sen bara ta det lugnt framför tvn. har en välbehövlig sovmorgon imorgon följt av en kort skoldag, efter det ska jag träffa min fina klara för en fika och sedan plugga resten av kvällen. känner mig på något sätt väldigt nöjd för tillfället även fast den jävla ångesten över skolan och all stress finns där konstant, men har så fruktansvärt bra människor runt omkring mig och i helgen ska jag äntligen få spendera tid med en av världens bästa människor, kanske den människan som känner mig bäst, som alltidalltid bryr sig och som jag saknar varenda dag eftersom hon bor 12 mil härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0