like my very own blood

söndag och dagens enda planer var att plugga. satte mig på balkongen i bikini vid halv tio och pluggade och fick lite färg, sen hörde syster av sig och ville ha barnvakt och det kunde inte passat bättre då motivationen till plugg var bristande hehe. så tog en timmas promenad med mamma och zack, sen mötte vi upp syster och gick till sylvia och åt lunch så blev en jävla bra paus i pluggandet! när jag väl kom hem igen fanns lite mer motivation så nu har jag pluggat till företagsekonomiprovet imorgon, geografiprovet på tisdag samt skickat in sista delen av projektrapporten så är rätt nöjd nu. åt nyss min obligatoriska innan-träning-gegga med hallon, keso, kanel och filmjölk. om knappt en timme är det dags för en timmas cirkelfys som vanligt på söndagar, finns kanske inget bättre sätt att avsluta helgen och veckan på. nästa vecka kommer bestå av konstant pluggande, kan säga att jag redan längtar till fredagen då veckans fyra prov är klara. ska också hinna med ett besök på vuxenförvaltningen för att söka jobb och besöka gymet några gånger.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0