mer död än levande

herrejävlar. fyfan vilket jävla dygn, fyfan vilken jävla kryssning. mina händer darrar när jag skriver detta inlägg, kroppen känns helt ur funktion men som tur är känner jag mig inte full längre. i måndags som sagt lämnade båten stockholm vid halv åtta. det första jag och maja gjorde var att äta. efter kanske 1.5 timmars snack, ätande och ett x antal glas vin rörde vi oss mot taxfreen för att inhandla drickan, en platta öl och fyra vinflaskor kände vi skulle bli ungefär lagom. efter det började vi fixa oss och helt plötsligt hade jag hällt i mig en vinflaska och innan tolv var jag däckad, hade alltså inte ens hunnit besöka baren eller dansgolvet innan jag somnade skönt i hytten. efter fyra timmars sömn då jag tydligen hade fått iväg ett samtal till 112 och vissa andra så tvingade maja upp mig och fan vilken tur det var. därefter hade jag fruktansvärt jävla kul konstant iallafall. har dansat, smygit mig in på frukostbuffen och ätit gratis frukost, halvsovit på en mycket trång yta, träffat nya jävla bra människor, pratat, skrattat, gråtit och skrikit med min fruktansvärt fina vän, druckit äckligt mycket vin, ätit minimalt, vart full konstant, skrikit till studentlåtar och bara önskat att tiden inte skulle ta slut så fort. när jag kom hem vid nio igår var jag fortfarande en aning full så tryckte i mig en chipspåse och somnade inom en timma. efter tio timmars dålig sömn har jag nu fått i mig lite frukost och om någon timma ska jag iväg för en fullspäckad dag. fixa balklänning osv och inom mindre än 12 timmar kommer jag vara full igen eftersom att vi idag ska fira att det är 60 jävla dagar kvar till studenten, hur bra är inte livet? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0